Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Szavazás
Önnek mi a kedvenc fizetési módja egy webáruházban?
Utánvét kiszállításkor
Előreutalás
Bankkártyával a webáruház felületén

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a D. Spirit Kft. (székhelye: 9082 Nyúl hrsz. 2427/2..; cégjegyzékszám: 13-09-193535; adószáma: 26338068-2-08; továbbiakban: Szolgáltató) és D. Spirit Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

 

 1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

 

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.sosmunkaruha.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházán (a továbbiakban: S.O.S. Munkaruha Online áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

Az S.O.S. Munkaruha Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el mellőzésre kerülnek az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak.

1.2. A S.O.S. Munkaruha Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A S.O.S. Munkaruha Online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. Erre való tekintettel a személyesen, szaküzleteinkben történő átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet sem minősül szerződésnek, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).

1.5. Ügyfélszolgálat: D. Spirit Kft.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétfőtől csütörtökig 9-18-ig, pénteken 9-16-ig és szombaton 9-14-ig)

Telefon: 0620/587-15-25 (csak nyitvatartási időben)

Internet cím: www.sosmunkaruha.hu

 

2. Rendelés

2.1. Az elektronikus úton történő rendelés menetének pontos megismeréséhez a www.sosmunkaruha.hu honlapon a főoldalon található „Rendelési feltételek” menüpont alatt van lehetősége.

Amennyiben a megrendelést előzetes regisztráció előzte meg, úgy a már regisztrált felhasználóknak a vásárláskor elegendő az általuk választott felhasználónévvel, illetőleg jelszóval belépniük, a számlázási és szállítási adatok ismételt megadására nincs szükség.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítása az Ügyfélszolgálati telefonszámon e-mail útján tehető meg.

 

3. Megrendelés

3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, boltunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze és pótoljuk. Amennyiben a webáruházban található bármely munkaruha/áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük forduljon hozzánk a főoldalon található elérhetőségeinken.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett/alatt feltüntetett összeg, amely tartalmazza a termék nettó árát, illetve mellette zárójelben az ÁFÁval növelt (bruttó) árat is. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amelyet a főoldalon található „Szállítás” menüpont alatt tekinthet meg.

3.3. A weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.4. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha Ügyfél, az online megrendelés teljesítéséhez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.5. Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

Szolgáltató a fenti elektronikus útón felül a rendelést választása szerint telefonon is visszaigazolhatja.

 

4. Szállítási és fizetési feltételek

4.1. A megrendelés során választható a GLS futárszolgálat által történő kiszállítás (1 - 2 munkanapos határidővel, utánvétes fizetéssel), amelyek költsége a kiszállítás módjának kiválasztásakor megjelenik, illetőleg egyidejű nettó 15.000,- Ft értéket meghaladó rendelés esetén a kiszállítás az ország teljes területére ingyenes.

Amennyiben az Ügyfél egy esetleges második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket és azokat együttesen szállíthatja ki. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. Szolgáltató kijelenti, hogy a kiszállítást a Sprinter futárszolgálat végzi, így a Szolgáltató honlapján feltüntetett kiszállítási díjak és határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, az azokban időközben bekövetkező esetleges eltérésekre visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4.2. Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

4.3. Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon.

4.4. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

 

5. Elállás joga, módja, következményei

5.1. Amennyiben Ügyfél a termék házhozszállítása/átvétele után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Szolgáltató címére. Szolgáltató kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 8 munkanapon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról. Elállás esetén Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

A fentebb említett jogszabály alapján Ügyfél nem élhet az elállási jogával olyan termék esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

Ügyfél kérésére Szolgáltató készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja. A visszaszállításról Ügyfél kérésére Ügyfél költségére Szolgáltató gondoskodik. A termék Szolgáltató általi visszaszállításának feltételeiről és költségeiről kérjük érdeklődjön a honlapon található elérhetőségeken.

5.2. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

 

6. Garancia, szavatosság

6.1. A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

Kérjük, amennyiben a rendelt termék meghibásodik, írásban jelezze lehetőleg azonnal az dspiritkft@gmail.com e-mail címen, és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot a további teendőket illetően.

A meghibásodott terméket 6 hónapon belül a hiba mértékétől függően javíttatni vagy cserélni tudjuk, ezt minden esetben bevizsgálás előzi meg, a bevizsgálás idejére nem áll módunkban csere terméket biztosítani.

A hibás árut a Vevő saját költségén juttatja vissza Ügyfélszolgálatunkra, kivéve, ha előzetes egyeztetés alapján futárt küldünk érte (ebben az esetben a Vevőt semmilyen plusz költség nem terheli).

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

A bevizsgálás minimum 1 hét, esetenként a szakszervíz túlterheltségétől függően akár hosszabb időt is igénybe vehet, kérjük szíves türelmüket.

Kérjük, hogy a visszaküldendő terméket (leginkább a lábbeliket és a ruhákat) tiszta, higiénikus, száraz, állapotban küldjék vissza (koszos, szagos cipőt/ruhát nem tudunk bevizsgálásra küldeni)!

 

7. Egyebek

A weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

7.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

7.3. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

7.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

7.5. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság illetékességének vetik alá magukat.

7.6. A Webáruház minden esetben a Vásárló által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vásárló írásbeli, e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően van lehetőség. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával. A Regisztrált Vásárlóinknak van lehetőségük a fiókjukba belépést követően az adataik módosítására amit mindenképpen a rendelés leadását megelőzően végezzenek el, ha szeretnék, hogy az aktuális rendelésük a megadott új adatok szerint kerüljenek kézbesítésre.

Budapest, 2018. szeptember

Boltunk a Google+-on!
Boltunk a Facebookon!
Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.